31.10.13

LABIRINT

LABIRINT

Tko je danas sposoban pronaći u tuđim riječima argument protiv svojih stavova.
Ima li danas ljudi koji se igraju sa svojim granicama poštujući tuđu slobodu?
Kako slušati riječi izgovorene iz ojađenosti osuđene na trač?
Kako ne vidjeti uniforme u koje su se obukle krhke i nezrele riječi glavnih i sporednih likova predstave koja nam se odvija pred očima.
Je li moguća sreća uz nesreću praznine koja poput crne tvari svakodnevno osvaja sve više meni poznatih ljudi?
Gdje se skriti od ljudi koji se ne skrivaju od svojih toliko već puta ponavljanih riječi, rečenica, sudova, govora, stavova, izjava, napada, obrana, kalkulacija…
Ima li negdje netko tko ne izgovara ono što je još uvijek nerođeno?
Nezrele strane svijeta okovale su glave navijača strana svijeta. Glavu se više nema okrenuti kamo.
Umjesto drhtaja serviraju nam u javnim kuhinjama podgrijano jelo staro tisućama godina.
Kad pogledam u nebo obično vidim neku spodobu kako odozgo gleda moju riječ.
Sve koje sam znao pobjegli su u neku priču.
Ja sam ostao između riječi i neizrecivog.
Šibam se riječima drugih ali krvi niotkuda.
Samo granice i paragrafi i poglavlja i jeftine strasti i rodoljublja.
U traganju za mirom pronalazim labirinte rečenica. Idealni su za pohranjivanje nemira i traganje za onim čega nema.
Danas.
Slutnja određuje pravac. Vodi kroz labirint. Izlaz sigurno postoji.
Slutim da je tako mali da jedino najveći mogu proći kroz njega

Danas su najveći oni koji će u tuđim riječima pronaći argument protiv svojih stavova.

Nema komentara:

Objavi komentar