1.3.16

„STEĆAK“ JE DIRNUO…

Prve reakcije prijatelja i kolega na prva slušanja pjesme posvećene svim migrantima svijeta, svih vremena, boja, nacija i vjera.

Snažno, upečatljivo, iskreno, humano! Svaka čast!
Krešimir Bagić

Pogledao sam i to baš u trenutku kada mi nije bilo ni do čega. Razbistrio mi se um. Hvala na podsećanju da još ima ljudi, snova, pameti, razuma i kreativnosti...
Rade Veljanovski

Grlim Zefir. Ostavljamo trag. Predivna izvedba. Bolno ali vrijedi ! Eh da pjevati umijem .
Kada srce zaboli. Evo opet slušam. Svaka riječ je roman cijeli.
Mirveta Mrkalj-Durben

Ima nekog svetog prožimanja duša u tom spotu. Čestitam!
Dražen Katunarić

Bravo doktore. Pretvorio si sirovu stvarnost u lirsko-poetsku priču, opomenuo svijet kako ljepota i LJUBAV mogu zaustaviti zlo. Glazbeno mekano, tugaljivo i snažno do boli. Hvala ti PRIJATELJU. Plačem jer ovo je tužna istina.
Mario Tomas

Aferim Zefire! Prelijepo.
Senad Nanić

Predivno je!!! Jako je dojmljivo. Hvala!
Branko Pejnović

Hvala vam, lijepo i tužno...
Srdačno, Bozidar Stanišić

Sjajan rad, riječi, glazba, bez imalo glume. Ima nade.
Hvala svima.
Ebtehaj Navaey

… baš mi je lijepa melodija, tekstualno je vrlo snažno. Sveukupno, to je stara škola, dio onog svijeta u kojem se govorilo i pjevalo o bitnim stvarima. Neka vam cijeli projekt ispadne na dobro. Čestitke cijeloj ekipi, a posebno Enesu, pjesniku naše mladosti.
Zdravko Jurković

Čestitam zefirovcima na zbilja odličnom radu!
Ervin Jahić

Hvala puno.   Prelepo i potresno, trnci su me proželi.
Svetlana Spaić

…poslušao i sjetno uživao. Teška tema ali široko srce i za nju je otvoreno u pjesmi. Čestitam i tebi i Enesu i Seadu i ekipi.
Mario Beganović

Pogledao, iskreno stisnuo like… pjesma me nekako podsjetila na najbolje vrijeme Drugog Načina.
Adonis Dokuzović

Lijepo i strašno.
Jasna Glavaš

Vratih se ovih dana iz Amerike i evo danas putem večernjaka saznao sam i čuo za vašu pjesmu. Hvala vam jer mi ona puno znači. Ima sad već više od četiri godine kako nastojim biti uz nesretnu Siriju i njene žrtve.
Kako je vrijeme prolazilo sve mi se više činilo da ludilo nema kraja. Enesove riječi dirnule su me a pjesma dala nadu. Život je više od ideologije i politike.
Danas na trgu koji smo zvali trgom Republike bio sam među mladima koji su u Manduševac stavili svoje papirnate lađe. Bile su tu i cure iz Poljske, Danske i još neki stranci. Bila je i Sirijka koja ne može prema sjeveru.
Tjeraju je natrag prema Grčkoj. Ne govori ni jedan drugi jezik osim arapskog a naše joj cure odoše kupiti dobre čizme. Još nisu odlučile što će sa Sirijkom. Gledala je sve oko sebe a i nju su gledali okupljeni oko Manduševca. Ona im ne može objasniti što se zbiva u njenom rodnom kraju a oni ni s najvećom maštom ne mogu pojmiti zašto je odande otišla.
Ipak vaša će pjesma ostati.
Zato sam se morao javiti.
Pozdravlja vas Vladimir Bogdanić

Hvala Vam, krasno je.
Tatjana Paić-Vukić




Nema komentara:

Objavi komentar