21.11.13

ZA ILI PROTIV

ZA ILI PROTIV

RAZUMIJEM svoje prijatelje koji smatraju da je obitelj 'kolijevka života' kojom se održava Božji dar, odnosno život sam.
PROTIV toga sam da se u ime obitelji onemogućuje obitelj.
RAZUMIJEM svoje prijatelje koji u drugačijim oblicima obitelji vide djelo Sotone koje rastače tu 'kolijevku života' i onemogućuje razvijanje života.
PROTIV sam licemjerja institucija kojima je lakše pozivati na mijenjanje Ustava nego na promjene u ponašanju ljudi vlastitih hijerarhija.
RAZUMIJEM prijatelje koji se pozivaju na Drugi vatikanski sabor koji u Bogu nalazi začetnika braka jer je Bog ženu stvorio iz Adamova rebra.
PROTIV sam inicijative koja (šutnjom o problemima vlastite hijerarhije) posrednicima Božje riječi dopušta sve (pa i alternativne oblike braka) a stado želi ograditi dodatnim člankom Ustava.
RAZUMIJEM prijatelje koji smatraju da oni koji tragaju za alternativnim oblicima ljubavi ne trebaju tako i toliko egzibicionistički paradirati ulicama i medijima.
PROTIV toga sam da se pod krinkom inicijative koja se brine za ljubav dopusti političko dijeljenje i mržnja.
RAZUMIJEM prijatelje različitih religijskih hijerarhija koje u strahu od praznih bogomolja prenose borbu za ljudske duše na područje građanskih inicijativa i politike.
PROTIV sam masovne psihologije referendumske većine, koje je na putu prema Pirovoj pobjedi spremno žrtvovati ono malo građanske tolerancije društva dijeljenog i podijeljenog ratom, tranzicijskom pljačkom, političkim navijanjem, sukobom religijskog i svjetovnog…
RAZUMIJEM i PODUPIREM pravo svakog građanina i svake udruge na izjašnjavanje i inicijativu.
PROTIV sam politike koja se skriva iza referendumskih igara.
RAZUMIJEM potrebu da se ideja referenduma komunicira i da u tom komuniciranju referendumska ideja nailazi na neočekivane otpore u medijima.
PROTIV sam medija koji umjesto da razjasne i povuku konzekvence – dolijevaju ulje na vatru.
RAZUMIJEM brigu mojih prijatelja i za obitelj i za dom.
PROTIV sam pokušaja da se politika 'slika' s brigom za djecu ili strašću za domovinom.
RAZUMIJEM nespremnost medija da se suoče s labirintom problema skrivenih u referendumskoj inicijativi.
PROTIV toga sam da medijska histerija određuje granice moje obitelji.



Nema komentara:

Objavi komentar