13.1.13

NOVI PRILOZI ZA NOVO IZDANJE RJEČNIKA EPOHE


NOVI PRILOZI ZA NOVO DOPUNJENO IZDANJE RJEČNIKA EPOHE




TV DNEVNIK
Objektivna interpretacija stvarnosti od strane medijskih posrednika koji subjektivno procjenjuju objektivno postojeće pritiske politike i poslovnih korporacija na njihovu subjektivnu interpretaciju objektivne stvarnosti.

UREDNIK TV DNEVNIKA
Pijetao na krovu koji pokazuje smjer vjetra.

OBRAZOVNI PROGRAM HRVATSKE TELEVIZIJE
Program koji nije više bio potreban nakon što je Hrvatska postala zemlja znanja.

TELEVIZIJA
Institucija koja intenzivno radi na poboljšanju pozicije za pregovore osoba s kojima sklapa ugovore pretvarajući ih u zvijezde.

FORŠPAN
Reklama koja ne podliježe plaćanju jer se u njoj uglavnom promoviraju nasilje, rat, oružje, mržnja, ubojstva, zlo, prevare i slični fenomeni.

DUBOKO GRLO
Stari naziv za najavljivača filmova koji pokušava postići staru slavu koju je obnašalo istinsko duboko grlo.

'O TOME VIŠE ZNA…'
Sintagma kojom se iritantno i svakodnevno u dnevnicima najavljuju oni koji 'o tome' ne znaju ništa više od onih koji su ih najavili.

ČOVJEK
Sredstvo za odlaganje medijskog smeća

MEDIJSKO SMEĆE
Smeće koje je režirano, uređeno, producirano, snimljeno, kupljeno, prodano, reklamirano i emitirano.

NEOVISNOST NOVINARSTVA
Neo, odnosno novi oblik imenovanja ovisnosti novinarstva

TV PRETPLATA
Ravnomjerno ubiranje podjednakih mjesečnih iznosa od građana za kampanju kojom televizija osvaja vlast nad životima tih građana.

PROGRAM KULTURNE TELEVIZIJE
Program u kojemu sudjeluju dobitnici potpora Ministarstva kulture

PEJZAŽ
Dio programa uz kojega se gledatelj osjeća kao da gleda lijepu prirodu

MORE
Dio programa kada gledatelj iz kontinentalnog dijela Hrvatske može vidjeti more

OBILAT RUČAK
Kadar kojega hrvatski gledatelj može sebi svakodnevno priuštiti gledajući javnu televiziju

BOLJI ŽIVOT
Ime emisije iz prošlih vremena

NEDOGLED
Točka u kojoj se spajaju linije perspektive dnevnog boravka.

WC
Prostorija za preživljavanje reklama u filmovima

PRISAVLJE
Velika zgradurina kraj Save projektiranjem koje se već računalo na količinu i veličinu egotripova koji će u njoj boraviti.

MARKETING JAVNOG SERVISA
Nemjerljiv dio vremena emitiranja, neusporediv s našim nestrpljenjem dok čekamo da prođe.

KOMERCIJALNA TELEVIZIJA
Televizija koja otvoreno radi ono za što se javni servis mora stalno opravdavati.

POZNATOST
Oblik vrijednosti poznat samo poznatima s televizije.