KREATIVNOST I MEDIJI
Međunarodni
interdisciplinarni znanstveni simpozij
Kreativnost
je ono čega može ali i ne mora biti u svakom ljudskom činu i svakoj ljudskoj
djelatnosti. Vidljiva je, može se čuti, dodirnuti, okusiti, mirisati - u
proizvodima/djelima koji mogu pripadati području umjetnosti, dizajna,
poslovanja, komunikacije…
Kreativni
čin utkan je u lijepu (inovativnu) jezičnu konstrukciju, u djelo arhitekture,
skulpturu, likovno djelo, likovni koncept…; kreativnost je ono što može
ponijeti u glazbi, osvojiti nas za roman, 'zalijepiti' za filmsko platno…
Sveprisutnost
kreativnoga čina u svakom od navedenih područja ide pod ruku sa svojevrsnim
zaboravom govora o kreativnosti, odnosno promišljanja tog fenomena. Nerijetko
se, naime, govor o kreativnosti svodi na jadikovke o nepostojanju kreativnosti.
Kreativnost
u medijima jedna je od najrjeđe promišljanih tema. Djelomice zato što je kreativnosti i inače teško misaono
elaborirati, a dijelom i zato što su tehničke inovacije 'pokrile' prostor
interesa za razumijevanje kreativnosti kao takve. Otuda potreba za
interdisciplinarnim promišljanjem fenomena kreativnosti u sinergiji različitih
teorijskih pristupa, odnosno
promišljanja različitih područja primjene kreativnosti ( različitih
tehnika).
Sučeljavajući
analize različitih umjetničkih pristupa, kreativnosti u poslovanju, likovnih
i/ili dizajnerskih rješenja, kreativnosti u marketinškim promišljanjima i
komuniciranju općenito – želimo oblikovati platformu za bolje razumijevanje
onog dijela ljudskoga bića koje nas je kroz povijest uvijek vodilo prema
naprijed.
Otvaramo
temu kreativnosti kao idealno mjesto susreta različitih teorijskih praktičkih i
poetičkih pristupa, mjesto prepoznavanja, teorijskog i praktičnog nadahnuća.
Za programski i organizacijski odbor
Prof. dr. sc. Divna Vuksanović
Izv. prof. dr. sc. Sead Alić
CREATIVITY AND MEDIA International Interdisciplinary Scientific Conference
Creativity is that which may or
may not be present in every human act and every human activity. It is visible,
it can be heard, touched, tasted, smelled - in products/works which may belong
to the field of art, design, business, communication, etc.
Creative acts are woven into
beautiful (innovative) linguistic constructions, into works of architecture,
sculptures, works of art, artistic concepts, etc.; creativity is that which has
the ability to transport us in music, that which makes a novel gripping, that
which 'glues' us to the big screen...
The ubiquity of the creative act
in all of the aforementioned fields goes hand in hand with a kind of
forgetfulness in speaking about creativity, or reflecting on this phenomenon.
Too often does the talk of creativity boil down to lamentations regarding the
lack of creativity.
Creativity in media is one of the
least often contemplated subjects. This is in part because creativity is
notoriously difficult to elaborate on intellectually, and in part because
technological innovations have 'covered' the field of interest in understanding
creativity as such. Hence the need for contemplating the phenomenon of
creativity in an interdisciplinary fashion, in the synergy of different
theoretical approaches, i.e. contemplating the different areas of the
application of creativity (different techniques).
In juxtaposing the analyses of
different artistic approaches, creativity in business, artistic and/or design
solutions, creativity in marketing deliberations and communication in general –
we wish to design a platform for a better understanding of the part of the
human being that has always led us forwards through history.
We raise the topic of creativity
as the ideal meeting place of different theoretical practical and poetic approaches,
as the place of recognition, and theoretical and practical inspiration.
The Programme and Organising Committee
Prof. Divna Vuksanović, PhD
Assoc. Prof. Sead Alić, PhD
Nema komentara:
Objavi komentar