Međunarodni
interdisciplinarni simpozij Filozofija medija
MEDIJI
I JAVNOST
(Filozofijski,
komunikološki, kulturološki, artistički,tehnički i politički aspekti medijskog
oblikovanja javnosti)
The International Interdisciplinary Symposium of the
Philosophy Media
MEDIA AND PUBLIC
(Philosophical, communicational, cultural, artistic,
technical, and political aspects of modeling/shaping the public through the
media)
Hotel
Petka, Dubrovnik,Hrvatska/Croatia,
15 – 17.
11. 2013.
MEDIJI
I JAVNOST
(Filozofijski,
komunikološki, kulturološki, artistički, tehnički i politički aspekti medijskog
oblikovanja javnosti)
Uloga
glasnika/posrednika/medija u oblikovanju mnijenja/svjetonazora/javnosti –
oduvijek je bila velika. Glasnici su rijetko donosili umjetnički oblikovane
poruke.
Ako u oblikovanju naših
života masmediji imaju sve veću ulogu (a imaju),
onda se sve brže mijenjaju i sadržaji pojmova koji upućuju na opće stavove,
vrijednosti ili sudove.
Sve snažniji utjecaji
masmedija otvorili su pitanja oblika i načina instrumentaliziranja medija u
svrhu oblikovanja javnosti prema potrebama vlasnika medija ili korporacija koje
odlučuju o njihovu opstanku (oglašavanjem ili neoglašavanjem u tim medijima).
Jačanjem komercijalnih
medija dolazi do polariziranja javnih i privatnih interesa, upliva
komercijalnih interesa u sferu općih vrijednosti, te razaranja (tradicionalnih)
vrijednosti kao i mogućnosti da se na dosadašnji način reguliraju pitanja
neovisnog istraživačkog novinarstva, pitanja etike medija, zastupljenosti
kulture i umjetnosti u medijima, kao i do otvaranja mnogih drugih do sada
nepostojećih ili manje poznatih problema.
Simpozij koji je izvorno
posvećen filozofijskom promišljanju medijske slike svijeta želi sučeliti
teoretičare i stručnjake različitih profila i usporediti njihova razmišljanja o
pitanjima kreiranja javnosti.
S tim u vezi, javljaju se
i posebno interesantna područja promišljanja, kao i s njima povezana pitanja:
Stari i novi kanali komuniciranja umjetnosti
Dizajniranje javnosti
Javnost u doba multimedijske zavodljivosti
Staro novinarstvo kao oblik umjetničke prakse,
korporacijsko novinarstvo kao oblik kamufliranja interesa biznisa i politike,
te neprofitni oblici novinarske prakse
Koliko komunikološko znanstveno promišljanje može
cjelovito zahvatiti problematiku suvremenih masmedijskih i novomedijskih
posredovanja?
Koji su izravni utjecaji tehnoloških promjena u sferi
medijskog komuniciranja na oblikovanje javnosti?
Koliko i čime je umjetnički utjecaj na javnost spriječen
u komuniciranju specifičnih artističkih svjetonazora i vrijednosti?
Kako 'izliječiti' ovisnost politike od uplitanja u
upravljanja javnim servisima?
Koji su pravni oblici moguće uspostave pravednije
osnovice za ravnopravnost u kreiranju javnosti?
Može li se uopće bez filozofijskog promišljanja dosegnuti
prava razina postavljanja problema utjecaja suvremenih (mas)medija na
oblikovanje javnosti?
Prof. dr. sc. Divna Vuksanović, Dr. sc.
SeadAlić
Predsjednici Programskog odbora
THE MEDIA
AND THE PUBLIC
(The philosophical, communicational, culturally,
technical, artistic, and political aspects of modeling/shaping of the public
through the media)
The role of the mediator in shaping and modeling of the public opinion
has always been of great and paramount importance.
The Messengers/media have rarely given artistically shaped messages.
If the mass media has an increasingly strong influence on modeling the
lives of people, which is obvious, then the meaning of the concepts regarding
general opinion, values or judgments is also changing fast.
The increasingly strong impact of the mass media has raised the question
of media instrumentalization in shaping the public according to the needs of
the media or the corporation owner who decide whether they will survive or not
(through adds or no adds in this media). Increasing the influence of the media
leads to the polarization of the public and private interests, to interference
of commercial interest into the sphere of general values; it destroys (traditional)
values and the regulation of independent research journalism, excludes the
aspect of media ethics, diminishes the presence of art and culture in the media
and all this brings forth problems that
we may not have been aware of yet.
The symposium, originally dedicated to philosophical contemplation about
media images of the world, has the intention to confront theoreticians and practitioners experts of
various profiles and to compare their ways of contemplating the question of
creating (modeling, shaping) of the public (community). Especially interesting
topics of contemplation appear, along with the following related problems:
-Old and
new channels of art communication
-Designing
of the public
-Public
in the age of multimedia seduction
-Old
journalism as artistic practice, corporate journalism as a form of camouflaging
the business and politics interests, and non-profitable ways of journalist
practice
-To what
extend could communicational scientific contemplation grasp the problem of
contemporary mass media mediation?
-What
are the direct influences of technological changes in the sphere of media
communication in shaping the public?
-To what
extent and what prevents the artistic influence in communicating specific
artistic views and values to the public?
-How to
“break” the addiction of politics to interfere into the management of public
services?
-Which
legal forms are used to establish a more equitable basis for equality in
creating/shaping the public?
-Can the
proper level of defining the problem of contemporary mass media influence on
shaping/forming/creating the public be reached, without any philosophical
contemplation?
Poštovane
kolegice i kolege
Pozivamo Vas na treći po redu
znanstveni simpozij posvećen filozofiji medija. Nadamo se i vjerujemo da će
znanstvenim i prijateljskim razgovorima i druženju ove godine pomoći i
najatraktivnija lokacija na hrvatskom dijelu Jadrana - Dubrovnik
Cijene
u Hotelu Petka su sljedeće:
Cijena smještaja na bazi punog pansiona
1/1 FB 50 eura dnevno
1/2 FB 40 eura po osobi po danu
+ boravišna pristojba 1 euro dnevno
Odbitak za polupansion 10 eura
Odbitak za noćenje-doručak 15 eura
1/1 FB 50 eura dnevno
1/2 FB 40 eura po osobi po danu
+ boravišna pristojba 1 euro dnevno
Odbitak za polupansion 10 eura
Odbitak za noćenje-doručak 15 eura
Kotizacija
za sudionike simpozija iznosi 80 eura ukoliko bude uplaćena do 1. 7. 2013.
odnosno 100 eura ukoliko bude uplaćena nakon tog datuma. Kotizacija za studente
iznosi 60 eura ako se uplati do 1. 7. 2013, odnosno 80 eura ukoliko se uplaćuje
nakon tog datuma.
Uplate
kotizacija vrše se na jedan od dva računa:
|
|
Obrazac za prijavu
1. Titula
2. Ime i prezime
3. Institucija
4. Grad
5. Država
6. Naslov izlaganja (Italic)
7. Naslov izlaganja na engleskom
ili njemačkom jeziku (Italic)
|
||
1. web stranica,
2. e-mail,
3. telefon
4. kontakt adresa
|
||
Kratka biografija (do 1000
znakova) za knjižicu sažetaka
-
na
jeziku izlaganja
-
na
engleskom ili njemačkom
(Ukoliko je izlaganje na engleskom
ili njemačkom, drugi jezik je jedan od jezika regije)
|
||
Sažetak
na jednom od jezika regije
(do
800 znakova)
Sažetak
na engleskom ili njemačkom jeziku (do 800 znakova)
|
Rezervacija smještaja
Potrebno je staviti u Bold, podcrtati ili
označiti drugom bojom, te upisati datume
|
a) u dvokrevetnoj sobi
b) u jednokrevetnoj sobi
---------------------------------------
1. Jedan dan: ______________
2. Dva dana: ______________
3. Tri dana: ______________
|
Molimo Vas da tražene
podatke pošaljete najkasnije do 1. 7. 2013. na adrese:
Nema komentara:
Objavi komentar